CASE STUDY

Poprawa dostępności usług dla firmy związanej z e-marketingiem

Branża e-marketingu

Z jakim problemem zgłosił się klient?

Klient zajmujący się e-mail marketingiem, postawił nam za cel zmniejszenie liczby awarii systemów informatycznych oraz poprawę dostępności świadczonych usług.

Jak wyglądał przebieg działań?

W fazie początkowej inżynierowie z SysAdvisors zapoznali się z warstwą sieciową infrastruktury klienta oraz wdrożyli monitoring. Już to działanie pozwoliło na zdiagnozowanie większości problemów, z którymi borykał się klient. Zarekomendowaliśmy zwiększenie przepustowości łącz internetowych oraz wymianę routerów brzegowych, co dało wymierne efekty w zakresie stabilności pracy systemów i aplikacji.

Dalsze działania objęły analizę podatności na ataki hakerskie i spamerskie. Luki w zabezpieczeniach zostały wychwycone i naprawione. Wprowadziliśmy również dodatkowe zabezpieczenia oraz przejęliśmy zadania związane z utrzymaniem infrastruktury.

Ostatni etap stanowiło zaplanowanie i migracja środowiska wirtualizacji do jednego z wiodących usługodawców dostarczających rozwiązania Data Center oraz ICT. Przy tego typu pracach najważniejszym aspektem jest zminimalizowanie czasu niedostępności usług.

Efekt projektu

Wyeliminowano systemowe problemy powodujące brak dostępności usług. Wiąże się z tym poprawa ich jakości, co bezpośrednio przełożyło się na wzrost zadowolenia klientów końcowych.