Klauzula informacyjna

Administratorem Twoich danych osobowych jest SysAdvisors Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40/1a, 31-111 Kraków, spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000833018; NIP: 9452234623; REGON: 385738575; BDO: 000641305.

Jeżeli chciałbyś się z nami skontaktować, wystarczy, że napiszesz do nas mail na adres e-mail: [email protected] lub prześlesz list na adres: SysAdvisors sp. z o.o. sp. k., ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40/1a, 31-111 Kraków z dopiskiem „Dane osobowe”. Kontakt z nami jest łatwy, ponieważ spółka wyznaczyła jeden punkt kontaktowy dla wszystkich zagadnień dotyczących danych osobowych.

W JAKI SPOSÓB ZBIERAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe zbieramy przede wszystkim od Ciebie. Dzięki temu, że podajesz swoje dane, możemy utworzyć dla Ciebie konto w naszym serwisie oraz zapisać Cię do naszego Newslettera. Dzięki temu, że podajesz nam swoje dodatkowe dane osobowe, dotyczące np. Twojego adresu zamieszkania lub Twojego adresu email oraz numeru telefonu, możemy zrealizować dla Ciebie usługi w naszym serwisie. Twoje dane zbieramy od Ciebie również w związku ze składanymi reklamacjami oraz kontaktem z naszymi konsultantami. Dokładne informacje o tym, jakie dane przetwarzamy znajdziesz w części „W jakim zakresie przetwarzamy Twoje dane osobowe”.

W JAKIM CELU PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Prowadzimy marketing – chcemy promować nasze usługi oraz prezentować na naszej stronie oferty oraz promocje dopasowane do Twoich zainteresowań. Aby było to możliwe, dokonujemy profilowania, które jednak w żadnym przypadku ma wpływu na Twoje prawa lub wolności ani w inny podobny sposób na Ciebie nie wpływa. Dodatkowo, o ile wyrazisz odrębną zgodę na otrzymywanie Newslettera lub na komunikację handlową drogą elektroniczną lub telefoniczną, będziemy wykorzystywać Twój adres e-mail oraz numer telefonu w celu komunikowania usług i oferty handlowej.

W JAKIM ZAKRESIE PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Przetwarzamy informacje o sposobie korzystania przez Ciebie z naszych serwisów (jeżeli wyrazisz zgodę na pliki cookies), w tym numer IP oraz informacje o urządzeniu, z którego korzystasz (np. przeglądarka, rozdzielczość ekranu). Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe powszechnie stosowane w sieci Internet, przechowywane na Twoim urządzeniu. Dzięki plikom cookies możemy:

Możesz samodzielnie kontrolować sposób obsługi plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki (ustawić akceptację albo blokadę plików cookies). Zablokowanie plików cookies może wpłynąć na brak możliwości zarejestrowania się/zalogowania się na swoje konto w serwisie lub/i brak możliwości dokonania zakupu.

Niektóre podstrony serwisu oraz inne środki komunikacji z klientami i innymi osobami, które korzystają z serwisu mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki, znane również jako „puste gify”). „Web beacons” pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) urządzenia, na który załadowana została strona, na której „web beacon” został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam.

Aby móc możliwie najlepiej odpowiadać na Twoje pytania lub zgłaszane problemy, przetwarzamy także informacje na temat treści Twojej komunikacji z nami, w tym dodatkowe informacje, które mogłeś zawrzeć w korespondencji e-mail lub które mogłeś podać w trakcie rozmowy telefonicznej z naszym IOD. Zawsze zbieramy również informacje na temat źródła pozyskania Twoich danych.

NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

Dane osobowe podane dla potrzeb rejestracji na www oraz w związku z zapisaniem się na newsletter, przetwarzamy po to, aby wywiązać się z umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Dane dotyczące korzystania przez Ciebie ze strony serwisu, które uzyskujemy za pośrednictwem tzw. plików cookies przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, wyrażonej zgodnie z art. 173 ustawy – Prawo telekomunikacyjne.

Jeśli chcemy zapytać Cię o opinię dotyczącą danej usługi, Twoje dane przetwarzamy dlatego, że mamy prawnie uzasadniony interes w tym, aby nieustannie polepszać nasze usługi oraz ofertę produktową.

Jeżeli kontaktujesz się z nami, żeby zadać pytanie o to, jak prowadzimy serwis lub w jaki sposób zrealizować określone czynności, zbieramy Twoje pytania i związanie z nim dane i udzielamy odpowiedzi dlatego, że mamy prawnie uzasadniony interes w tym, aby udzielać naszym klientom i użytkownikom pełnych informacji i zapewniać im pozytywnych doświadczeń z naszym serwisem.

Wszystkie Twoje dane, które posiadamy jako administrator danych, przetwarzamy również w celach marketingowych dlatego, że mamy w tym prawnie uzasadniony interes, określony wyraźnie w przepisach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (pkt 47 preambuły RODO). Cele marketingowe obejmują w szczególności przedstawianie Tobie ofert i promocji, które wierzymy, że mogą Cię zainteresować.

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Jeśli rejestrujesz się w naszym serwisie i/lub zapisujesz się na Newsletter – Twoje dane przechowujemy przez okres, przez jaki jesteś zarejestrowany/zapisany, do czasu wypisania się z serwisu/Newslettera. Dzięki przechowywaniu Twoich danych, możemy zapewniać Ci dostęp do naszego serwisu oraz przesyłać Tobie nasz Newsletter. Po w/w okresie Twoje dane będziemy przechowywać dlatego, że zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych musimy być gotowi rozliczyć się z przetwarzania Twoich danych osobowych. Twoje dane będziemy przechowywać również przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, jednak łącznie nie dłużej niż do końca roku, w którym upłynie 6 lat od powstania Twoich roszczeń. Przechowywanie Twoich danych służy temu, abyśmy mogli w jak najlepszy sposób odpowiedzieć na Twoje roszczenia. Jeśli jesteś konsumentem i zarejestrowałeś się w naszym serwisie i/lub zapisałeś się na newsletter przed 9 lipca 2018 r., to okres przedawnienia Twoich roszczeń i przechowywania przez nas danych może wynieść do 10 lat od powstania tych roszczeń.

Na potrzeby realizacji sprzedaży, a także usług dane przechowujemy przez okres realizacji umowy. Dzięki przechowywaniu Twoich danych, możemy wywiązać się z zawartej z Tobą umowy, w tym zwłaszcza dostarczyć Ci zamówienie. Po w/w okresie Twoje dane będziemy przechowywać dlatego, że zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych musimy być gotowi rozliczyć się z przetwarzania Twoich danych osobowych, a także przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, jednak łącznie nie dłużej niż 5 lat.

Jeśli zadałeś nam pytanie i nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem serwisu, Twoje dane przechowujemy przez czas niezbędny dla udzielenia niezbędnych wyjaśnień i odpowiedzi. Dzięki przechowywaniu Twoich danych, możemy w możliwie najlepszy sposób odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Dane o sposobie korzystania przez Ciebie z naszych serwisów (za pośrednictwem plików cookies) oraz dane przetwarzane w naszej bazie marketingowej przechowujemy przez cały okres, kiedy jesteś naszym klientem oraz później przez okres 5 lat licząc od czasu kiedy przestałeś być naszym klientem (zaprzestałeś korzystać z naszych usług). Dzięki przechowywaniu Twoich danych, możemy promować nasze usługi, prezentować na naszej stronie oferty oraz promocje dopasowane do Twoich zainteresowań, a także zapewnić Ci korzystanie z serwisu w możliwie najłatwiejszy oraz najbardziej bezpieczny i przystępny sposób.

KTO JEST ODBIORCĄ TWOICH DANYCH OSOBOWYCH? KIEDY DZIAŁAMY W IMIENIU INNYCH ADMINISTRATORÓW DANYCH OSOBOWYCH?

Twoje dane ujawniamy innym podmiotom tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do zrealizowania świadczeń, które zamawiasz albo, gdy jest to konieczne dla naszego rozwoju i ulepszania naszej oferty. Są to zawsze podmioty wyspecjalizowane w danej dziedzinie, które świadczą dla nas profesjonalne usługi wspierające sprzedaż w naszym serwisie. Rodzaje podmiotów, którym możemy ujawniać Twoje dane to:

W każdym przypadku, gdy ujawniamy Twoje dane innym podmiotom, dokonujemy tego w ramach obowiązujących przepisów. Jeśli nasi usługodawcy przetwarzają Twoje dane w naszym imieniu, muszą zapewnić gwarancje wdrożenia rozwiązań technicznych i organizacyjnych, które będą chroniły Twoje dane osobowe i spełniały wymogi Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).

Twoje dane osobowe w określonych przypadkach przetwarzamy nie jako administrator, lecz jako tzw. procesor, który działa na zlecenie innych podmiotów.

KIEDY PROSIMY CIĘ O ZGODĘ?

W ramach naszej codziennej praktyki zbieramy zgody na otrzymywanie naszego Newslettera, czy też na komunikowanie się drogą elektroniczną lub telefoniczną. Chcemy móc informować naszych klientów o nowościach produktowych, naszych ofertach, przecenach, akcjach promocyjnych itp.

Wyrażenie w/w zgody jest dobrowolne i nie uzależniamy możliwości korzystania z serwisu lub usług od jej wyrażenia.

Jeżeli wyraziłeś ww. zgodę, masz prawo wycofać ją w dowolnej chwili pisząc mail na adres [email protected]. Z Newslettera możesz wypisać się w dowolnej chwili również z wykorzystaniem specjalnej zakładki rezygnacja.

Pamiętaj, że od chwili wycofania przez Ciebie zgody może minąć określony czas, zanim zgłoszenie zostanie przyjęte do systemu, a wszystkie bazy danych się zsynchronizują. Podejmiemy starania, aby te działania odbyły się bez zbędnej zwłoki, ale w żadnym przypadku nie może to trwać dłużej niż jeden miesiąc.

Pamiętaj, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

JAKIE MASZ PRAWA?

Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. Twoje prawa obejmują:

Uprawnienia, o których mowa powyżej możesz wykonywać poprzez kontakt z nami pod adresem e-mail: [email protected].

Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). W ramach wykonania tego uprawnienia powinieneś podać pełny opis zaistniałej sytuacji oraz wskazać jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności. Skargę należy złożyć bezpośrednio do organu nadzoru.

CZYM JEST PRAWO DO SPRZECIWU?

Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz również prawo do tzw. sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz złożyć wówczas, gdy nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w określonym celu (np. w celach marketingowych). W takim przypadku dalej będziemy przetwarzali Twoje dane w innych celach, ale już nie dla celu, dla którego zgłosiłeś sprzeciw.

Prawo do sprzeciwu możesz zgłosić na adres e-mail [email protected] lub listownie na adres SysAdvisors sp. z o.o. sp. k., ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40/1a, 31-111 Kraków z dopiskiem „Dane osobowe”.