Systemy wspomagające

O usłudze

Wdrażanie nowych rozwiązań i frameworków do pracy firmy, ma za zadanie usprawnienie przepływu informacji i odciążenie zespołu w kwestiach zadań powtarzalnych. Stąd zapotrzebowanie na systemy wspomagające.

Co zalicza się do systemów wspomagających?

Zakres narzędzi usprawniających codzienną pracę jest bardzo szeroki, a ich dobór zależy od charakterystyki branży.

Czego może taka usługa dotyczyć?

  • systemów: Windows Server, Linux,
  • środowisk do pracy grupowej: MS Office 365, Nextcloud, OnlyOffice,
  • środowisk developerskich: GitLab/Docker/Jenkins,
  • systemów bazodanowych: MS SQL, MySQL, PostgreSQL,
  • nierelacyjnych baz danych: Mongo, Redis, Memcached, Apache Cassandra, Scylla DB,
  • orkiestratorów Kubernetes / Rancher,
  • środowiska ELK: Elasticsearch, Logstash, Kibana,
  • brokerów: Apache Kafka, RabbitMQ,
  • systemów monitoringu (w tym procesów biznesowych): Zabbix, Observium, Grafana, Nagios, Status Cake, Pingdom, Prometheus, Loki.

Outsourcing jako system wspomagający

Specyficzną formą systemu wspomagającego Twoją firmę jest outsourcing naszych specjalistów. Usługa ta zapewnia wysoko wykwalifikowaną kadrę, która nie wymaga żmudnego procesu wdrożenia i szkoleń. Zakres i liczba godzin pracy jest tu mocno elastyczna i zależy od konkretnego zapotrzebowania.

Jakie usługi dodatkowe świadczymy?

Oprócz wyżej wymienionych zadań, które nam nie sprawią problemu, a Twojej firmie z pewnością wielu oszczędzą, posiadamy również kompetencje w zakresie:

  • integracji systemów informatycznych z operatorami GSM (Private data APN),
  • zagadnień związanych z bezpieczeństwem IPS/IDS (Cisco ASA, Cisco FirePower, Forti DDoS),
  • rozwiązań Cisco, Junpier, F5, Fortinet, Palo Alto, Extreme, SIA Mikrotīkls.